Lid worden

Samen zingen is heerlijk. Elk lid van de Utrechtse Oratorium Vereniging zal dit van harte onderschrijven! We beleven ook veel plezier aan het uitvoeren van een mooi concert. We nodigen u van harte uit om met ons mee te zingen. U kunt met ons kennismaken door, na afspraak, vrijblijvend enkele repetities bij te wonen. Stuur daarvoor een email naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op dit moment hebben wij geen wachtlijst.
Wij repeteren op dinsdagavond van 19:45 tot 22.00 uur in de Pauluskerk, Willem de Zwijgerplantsoen 19 in Utrecht, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer.

Lidmaatschap

Wat zijn onze voorwaarden voor lidmaatschap?
U bent bereid een korte stemtest af te leggen, waarbij de dirigent u indeelt bij de juiste stemsoort en u eventueel advies over verdere scholing ontvangt.
Na een aantal repetities wordt door bestuur en dirigent definitief bepaald of u lid kunt worden van ons koor. U dient thuis uw partij voor te bereiden.

De contributie bedraagt € 25,00 per maand, dat is inclusief koffie of thee met, meestal, een koekje in de pauze. De bankrekening is NL72 INGB 0002 4010 26 ten name van Utrechtse Oratorium Vereniging. De partituren zijn via het koor verkrijgbaar.

Projectzanger

Altijd al een keer de Matthäus Passion of een ander stuk willen zingen, maar niet in de gelegenheid om voor onbepaalde tijd lid te worden van een koor?
Bij ons kunt u als projectzanger meezingen voor de periode die het vraagt het in te studeren. We verwachten wel dat u de hele repetitieperiode van enkele maanden meezingt.

Het tarief daarvoor kan per project verschillen. Actuele informatie hierover verschijnt op de onze homepage of is anders op te vragen bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aanmelden

U kunt lid worden of projectzanger door opgave tijdens de repetitie avond of door u te melden bij de secretaris van het koor via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bij dit adres kunt u ook terecht als u vrijblijvend een repetitie wilt bijwonen.